Filled Under:

Penemuan Haiwan Pelik Di Seluruh Dunia Yang Keluar Dari Perut Bumi , Tak Sangka Ada Tapi Itu Semua Ciptaan Allah




Berlaku di California, seorang wanita telah menjumpai jenis ikan yang panjang lebih kurang 5 meter. Ikan ini lebih dikenai sebagai Giant Oarfish….ikan ini memanjangan sehingga 900 meter.



Ikan lumba-lumba ditemui di pantai Turki yang memiliki dua kepala.Ikan lumba-lumba ini berusia setahun, dan panjangnya lebih kurang 1 meter.







Kes ini berlaku di china, ikan super, yang sangat besar berjaya ditangkap oleh seorang nelayan china. Dan ikan ini dalam pejalanan ke pasar.



Makhluk pelik dijumapi terdampar berhampiran New York Montauk pada tahun 2008 julai. Banyak spekulasi yang berlaku bagi mengetahui dan mengenali pasti makhluk ini.



Makhluk laut yang misteri terdampar di salah satu kawasan pantai di Sepanyol. Haiwan ini panjang dan memiliki seperti tanduk. Ramai orang tertanya-tanya adakah binatang ini naga….



Makhluk yang menakutkan terdampar di New Zealand pada bulan Mei 2013 atau 2012. Banyak spekulasi yang timbul mengenai makhluk ini. Menurut Ahli mamalia….makhluk ini dikenali sebagai ikan paus pembunuh.



Pada tahun 2004 dunia digemparkan jenis haiwan seberat 13 tan yang terdampar di pantari Los Muermos. Orang ramai melihat iany sepertia sotong gergasi yang belum perna dijumpai sebelum ini.Namun hasil dari sampel DNA akhirnya jawapan ditemui ianya hanyalah sisa-sisa sperma ikan paus…

Sumber