Filled Under:

"Alaaa , Setakat RM30000 Saya Boleh Bayar Cash La Rita " - riak takbur nya Si Aidil Zafuan Ni !



#Memetik daripada MStar Online, Aidil Zafuan Dikatakan Akan Membayar RM30,000 ringgit kepada Rita Rudaini "cash" sekaligus. "cumanya, sekarang sekarang saya sudah mendapat kenyataan daripada Mahkamah Untuk Membayar tuntutan sebanyak itu.

#Tuntutan RM30,000 RINGGIT adalah tuntutan mutaah (saguhati buat si isteri) yang pada asalnya RIta meminta sebanyak RM300k, namun dipersetujui mahkamah hanyalah rm30k.

#"Saya akan menunaikan perintah mahkamah, buat apa saya melanggar peraturan mahkamah". Di harap lepas, segalanya akan berjalan lancar dan tidak akan menimbulkan masalah antara kita".

#Kenyataan yang masih tidak boleh disangkal ialah, "anak-anak" saya masih berbinkan nama saya, dan sehingga sekarang, saya memberi nafkah kepada anak-anak saya seperti biasa.

#Jika tidak salah perbuatan saya pada hari ini, Suatu Hari Nanti, Anak saya akan tahu siapakah yang benar siapakah yang betul. Ujarnya pada MSTAR.